22.02.08

Překlad Come Here Boy

|

AJ

|

Česky

*překlad: Slaninka*

| I'ts dark in here | Temnota mě obklopuje
| Visions are flashing into my head | vidiny se mi míhají hlavou
| As i reminisce | jak vzpomínám
| My reoccuring dreams and you said | na své sny a ty říkáš
|
|
| I'm falling, falling for you babe, | Šílím po tobě lásko
| And my feelings are gettin stronger, | moje city sílí
| So why dont you stay with me for a | Tak proč nezůstaneš
| For a little longer | ještě chvíli
|
|
| Come here boy, | Pojď ke mně, lásko
| Oh come here boy, | pojď ke mně
| Come here boy | Pojď ke mně, lásko
| Oh come here boy | pojď ke mně
|
|
| I know that my face | Vím, že jsem
| Is only too familiar to your sleep | známá tvým snům
| I can see it in your eyes | Vidím to v tvých očích
| I can tell by your body heat | beze slov tě rozpálím
|
|
| Why are you taking so long | Proč mě necháváš čekat
| You need to come and find me, honey | musíš přijít a najít mě, lásko
| To set your mind at rest | Tvá mysl se zklidní
| And let your dreams run free. | a sny budou svobodné
|
|
| You know, im no stranger in your dreams | Vždyť víš, že se ti o mě zdá
|
|
| I'm craving i'm howling im | Toužím a vzdychám
| im begging and pleading | prosím a žadoním
| Be mine tonight | Buď dnes v noci jen můj
|
|
| Oh and im waiting im dying, | čekám a zmírám,
| im wanting and needing | zmírám touhou
| To show you a night | ukázat ti noc
|
|
| Where I'll be touching and holding | plnou dotyků a mazlení
| caressing and giving you | laskání a setkání
| Your every fantasy | Co si jen představíš
| I'll get you dreaming and | Nechám tě snít,
| lusting burning and praying | až tě pohltí spalující chtíč
| For more of this ecstasy. | a budeš prosit o víc a víc

Žádné komentáře:

Okomentovat