18.05.08

překlad Daylight Robbery

AJČESKY



Don't mind me just cruising byNechoď jen tak kolem,
By the girl with the balloonkolem té holčičky s balónkem
Good it looks like we're the only ones aroundDobrý, vypadá to, že jsme sami
Caught on CCTVZaznamenáni kamerou
Heading towards the city lightsse blížíme k pouličním lampám
Winking diamonds at me arms stretched out nowdiamanty na mě mrkají, roztahuji ruce


Ha-oohHa-ooh
It gets me everytimeVždycky mě to dostihne
Ha-oohHa-ooh
It gets me everytimeVždycky mě dostane





Happiness and silhouettesŠtastné silueta
Revolving in the deep waterse točí v hluboké vodě
Indigomodrá
It's high tideNastává vrchol přílivu
Night skyNoční nebe
Pleasure momentSlastná chvíle
Thinking bigVelké myšlenky
Thinking positivePozitivní myšlenky
And itching to get on with ittouha po naplnění
It's all stops outVše se zastavuje


ExcessNadbytek
Is the new moderationje nová střídmost
(Get dressed up)(Nastroj se)
Raise glassessrovnej brýle
On repeat and againA zas a znovu
Again, again, again, againa znovu
Again, again, again, againa znovu


Ha-oohHa-ooh
It gets me everytimeVždycky mě to dostane
Ha-oohHa-ooh
It gets me everytimeVždycky to přijde


Oh, wade in the sonic joyProplouvám tóny rozkoše
Pleasure the wave and syncrhonizeužívám si vlnu a souzním
Sway in the sonic joyhoupu se vlnou tonů blaha


Ha-oohHa-ooh
It gets me everytimeVždycky mě to dostihne
Ha-oohHa-ooh
It gets me everytimeVždycky to zvítězí

Žádné komentáře:

Okomentovat