14.05.08

Imogen Heap překlad Speeding Cars

Takže což?
ANGLICKY: Speeding Cars
1
Here’s the day you hoped would never come
Don’t feed me violins
Just run with me through rows of speeding cars
The paper cuts, the cheating lovers
The coffee’s never strong enough
I know you think it's more than just bad luck

CH1
There, there, baby
It's just a textbook stuff
It's in the ABC of growing up...
Now, now, darling
Oh don't lose your head
'Cause none of us were angels
And you know I love you, yeah

2
Sleeping pills, no sleeping dogs lie
Never far enough away
Glistening in the cold sweat of guilt
I've watched you slowly winding down for years
You can't keep on like this
Now's a bad a time as any

CH2
There, there, baby
It's just a textbook stuff
It's in the ABC of growing up...
Now, now, darling
Oh don't kill yourself
'Cause none of us were angels
And you know I love you, yeah
3
It's ok by me
It's ok by me
It's ok by me
It was a long time ago
It's ok by me
It's ok by me
It's ok by me
It was a long time ago

-CH1-
-CH2-


ČESKY: Svištící auta
1
Je tu ten den, o kterém jsi doufal, že nepřijde
Nenaplní mě zvuk houslí
Jen se mnou běž skrz kolony svištících aut
Proužky papíru, nevěrní milenci
Kafe nikdy není dost silné
Vím, že si myslíš, že je to víc než smůla


CH1
Tam, tam, kotě
Je to jenom látka z učebnice
Je to v základech růstu
Teď, teď, lásko
Neztrácej hlavu
Protože nikdo z nás nebyl andílek
A ty víš, že tě miluju

2
Prášky na spaní, žádný spící pes nelže
Nikdy dost daleko
leskne se studeným potem z viny
Dívala jsem se, jak se léta pomalu ničíš

Takhle to dál nejde
Cítíš se hůř než kdykoli předtím

CH2
Tam, tam, kotě
Je to jenom látka z učebnice
Je to v základech růstu
Teď, teď, lásko
neníč se
Protože nikdo z nás nebyl andílek
A ty víš, že tě miluju

3
Já jsem v pohodě,
U mě dobrý,
Jsem v pohodě,
to už je dávno
Já jsem v pohodě,
U mě dobrý,
Jsem v pohodě,
to už je dávno minulost

-CH1-
-CH2-


*překlad: Slaninka*

Speeding Cars Svištící auta
1
Here’s the day Je tu ten den,
you hoped would never come o kterém jsi doufal, že nepřijde
Don’t feed me violins Zvuk houslí mě nenaplní
Just run with me through rows of Jen se mnou běž skrz kolony

speeding cars svištících aut
The paper cuts, the cheating lovers Proužky papíru, nevěrní milenci
The coffee’s never strong enough Kafe nikdy není dost silné
I know you think it's more than Vím, že si myslíš, že je to víc
just bad luck víc než smůla
CH1
There, there, baby Tam, tam, kotě
It's just a textbook stuff Je to jenom látka z učebnice
It's in the ABC of growing up... Je to v základech růstu
Now, now, darling Teď, teď, lásko
Oh don't lose your head Neztrácej hlavu
'Cause none of us were angels Protože nikdo z nás nebyl andílek
And you know I love you, yeah A ty víš, že tě miluju

2
Sleeping pills, no sleeping dogs lie Prášky na spaní, spící pes nelže
Never far enough away Nikdy dost daleko
Glistening in the cold sweat of guilt leskne se studeným potem viny
I've watched you slowly Dívala jsem se,
winding down for years jak se léta pomalu ničíš
You can't keep on like this Takhle to dál nejde
Now's a bad a time as any Teď je hůř než kdykoli předtím

CH2
There, there, baby Tam, tam, kotě
It's just a textbook stuff Je to jenom látka z učebnice
It's in the ABC of growing up... Je to v základech růstu
Now, now, darling Teď, teď, lásko
Oh don't kill yourself neníč se
'Cause none of us were angels Protože nikdo z nás nebyl andílek
And you know I love you, yeah A ty víš, že tě miluju

3
It's ok by me Já jsem v pohodě,
It was a long time ago to už je dávno
It's ok by me Já jsem v pohodě,
It was a long time ago to už je dávno minulost

-CH1-
-CH2-

Žádné komentáře:

Okomentovat