21.02.08

Překlad Goodnight and Go

|

AJ

|

Česky

*překlad: Slaninka*

| Say goodnight and go | Řekl jen "Dobrou noc" a odešel
|
|
| Skipping beats | Pulsující tep
| Blushing cheeks | zrůžovělé tváře
| I am struggling | Bojuji proti své hlavě
| Daydreaming | Představuji si
| Bed scenes in | postelové scény
| The corner cafe | v naší kavárně
| And then i'm left in bits | A pak jsem roztříštěná
| Recovering tectonic | a snažím se opravit,
| Tremblings | ale je tu další otřes
| You get me every time | Vždycky mě dostaneš
|
|
| Why do you have to be so cute | Proč musíš být tak roztomilý
| It's impossible to ignore you | Je nemožné si tě nevšímat
| Must you make me laugh so much | Vždycky mě rozesměješ
| It's bad enough we get along so well | Problémy jsou pryč, zase si rozumíme
| Say goodnight and go | Řekl jen "Dobrou noc" a odešel
|
|
| Follow you home | Pronásleduji tě domů
| You've got your headphones on | Na uších máš sluchátka
| And you're dancing | A tančíš
| Got lucky, beautiful shot | Vypadáš sladce, skvělý hit
| You taking everything off | Odhazuješ oblečení,
| Watch the curtains wide open | ale pak si všimneš odhrnutých záclon
| Then you fall in the same routine | a zase upadneš do rutiny
| Flicking through the TV | a jen přeblikáváš programy
| Relaxed and reclining | uvolněný a klidný
| And you think you're alone | A myslíš, že jsi sám
|
|
| Oh why do you have to be so cute | Proč musíš být tak roztomilý
| It's impossible to ignore you | Je nemožné si tě nevšímat
| Must you make me laugh so much | Vždycky mě rozesměješ
| It's bad enough we get along so well | Problémy jsou pryč, zase si rozumíme
| Say goodnight and go | Řekl jen "Dobrou noc" a odešel
|
|
| One of these days | Ale až ti
| You'll miss your train | ujede vlak,
| And come stay with me | vrátíš se ke mně
| Say goodnight and go | Řekl jen "Dobrou noc" a odešel
| We'll have drinks | Budeme pít,
| And talk about things | mluvit a rozebírat,
| Any excuse to stay awake with you | ačkoli pro to nemám důvod.
| You'll sleep here | Ty budeš spát tady
| I'll sleep there | a já tam
| But then the heating may be down again | Ale pak možná žár zase ochladne
| At my convenience | a já budu rozumná
| We'd be good | Ale bylo by nám dobře
| We'd be great together | bylo by to skvělé zase spolu
|
|
| Why do you have to be so cute | Proč musíš být tak roztomilý
| It's impossible to ignore you | Je nemožné si tě nevšímat
| Must you make me laugh so much | Vždycky mě rozesměješ
| It's bad enough we get along so well | Problémy jsou pryč, zase si rozumíme
|
|
| Say goodnight and go | Řekl jen "Dobrou noc" a odešel
| Why's it always always | Proč je to tak vždycky
| Goodnight and go | Jen "Dobrou noc" a rozchod
| Oh darling not again | Miláčku, nedělej mi to znova
| Goodnight and go | Odpověděl jen "Dobrou noc" a odešel

Žádné komentáře:

Okomentovat